Happy list

 

IMG_0975
Heyy bunnies! Vandaag heb ik een happy list voor jullie gemaakt met 5 (nee, 6) dingen die mij blij maken. Natuurlijk zijn er ook nog veel meer andere dingen ;-)!  Hopelijk als je dit artikel leest wordt je vanzelf blij! 🙂

1: Donuts

Wie de donut heeft uitgevonden is een genie. Als ik dokter was en iemand naar me toe kwam die depressief was, zou ik m gelijk 10 dozen donuts cadeau doen. Echt, succes gegarandeerd. Overigens zou ik ook een regel in stellen dat iedereen vanaf 5 jaar ooit een donut moet hebben geproefd. En behalve dat ze suuuuuuper lekker zijn, zien ze er ook nog eens leuk uit. Iedere Amerikaanse ervaren Tumblr-it-girl heeft wel een post met een doos van Dunkin’ donuts, het liefst ook nog met panda design of een galaxy motiefje.
En weetje? Er gaan geruchten dat in 2016 Dunkin’ donuts ook in Nederland komt!!! YAY!

shopppping

2: Shopping

Er is niets leukers dan door de stad heen struinen opzoek naar wat leuke kleding. Het gevoel dat ik krijg als ik iets super leuks heb gevonden is onbeschrijfelijk. Maar ik PROBEER l er altijd wel op te letten dat het niet zoiets is dat iedereen al heeft. Jammergenoeg vergeet ik dat altijd weer als ik in het pashokje sta… Maar ja. Ik ben nog zoekende naar een eigen stijl. Ik wil de Tomboy stijl nog wel heel graag proberen. Of preppy.

3: Lachen met vriendinnen om droge insta grappen

Hoe droog ze ook zijn, ik vind ze grappig. Misschien komt dat juist wel omdat ze zo droog zijn. Maar dat maakt niet uit. Op dit moment staan ‘De kinderachtige conversaties van Evert en Evelien’ bij ons op nummer 1.

4: Creatief bezig zijn

Verhalen schrijven, tekenen, schilderen, fotograferen, noem maar op. Ik kan niet echt beschrijven wat ik er zo leuk aan vind, maar ik krijg er een enorm happy gevoel van. Andere creatievelingen beschrijven het zo: ‘Je voegt iets toe aan de wereld.’ Daar ben ik het ook wel mee eens. Door mijn passie voor schrijven ben ik ook een blog begonnen. En ik heb een verhalen wedstrijd gewonen. En ik denk dat ik ook nog wel een paar tekeningen op mijn blog ga zetten als jullie dat willen :-).

5: Zwemmen

Het liefst in een heldere zee met gekleurde visjes, maar een zwembad is natuurlijk ook goed. En ja… Verder heb er niet zo veel aan toe te voegen… Zwemmen is gewoon leuk! 😉

IMG_0053

6: Starbucks

De Starbucks is gewoon lekker en het ziet er ook zo mooi uit. Ik vind het ook zo grappig dat je je naam erop zetten! Je kan nu volgens mij ook bekers met een speciaal design bestellen! liefde…

 

 

Leave a Reply

