Messy buns

messy buns

Hey bunnies! Vandaag wil ik het met jullie even hebben over messy buns. ^-^ Messy buns zijn namelijk helemaal in op dit moment.

Toen ik messy buns voor het eerst zag vond ik ze gelijk leuk. Ik was wat op het internet aan het rondneuzen, en vond allemaal messy-bun-kapsels. Dat wilde ik ook! Maar ik had geen idee hoe dat kapsel heette. Een paar weken later wist ik dat wel, en ik zocht op hoe je zoiets maakt.
Nou, ik kwam op allerlei filmpjes, waarin werd gezegd dat je eerst een gewone knot moet maken en dan later de achterkant moet laten ย uitzakken en bewerken met je handen. Even een tip voor de mensen die er nog niet zoveel ervaring mee hebben: Doe dit vooral niet. Het ziet er namelijk ongelofelijk nep uit, alsof je er een uur aan gesleuteld hebt (Wat ook gedeeltelijk waar is). De beste manier vind ik gewoon om je haar eerst goed te kammen (logisch), voorover te buigen, een staart maken en dan zonder in de spiegel te kijken een knot te maken (Dan wordt je knot namelijk nog slordiger) . Het moet eruit komen te zien alsof je op de camping bent en om half 7 je bed (Nee, tent) uit bent gekomen om verse broodjes te halen omdat ze anders op zijn en je toch nog even je haar op wilde steken.

Dit kapsel is echt 1 van mijn lievelingskapsels. Omdat ik niet zo goed ben in het doen van mijn haar en het er echt aan alle kanten uitspringt en dat dat bij dit kapsel juist goed is, denk ik. En het ziet er zo cute uit! Wat is jullie lievelingskapsel en wat vinden jullie van messy buns? Laat het me even weten in de comments! Tot mijn volgende artikeltje! Xoxo

8 thoughts on “Messy buns

Leave a Reply

