Moschino <3

Moschino blog 2.0

Hey bunnies! Vandaag wil ik het even gaan hebben over 1 van de coolste merken in de wereld, namelijk: Moschino!!๐Ÿ˜. Iโค๏ธ Moschino!

Moschino is een kleding merk dat allemaal grappige ontwerpen maakt. Mijn favoriet is toch wel de Mc Donalds collectie, dat was ook gelijk de collectie die ik voor het eerst zag.

Nu gaย ik echt een dom verhaal vertellen. Toen ik de Mc Donalds trui voor het eerst zag, dacht ik dat Mc Donalds een eigen kleding merk begonnen was. Haha!

Ook vind ik de Fresh collectie heel mooi, leuk en grappig. En de grappige Moschino parfum beer ย (Die onderaan de collage staat) met ‘This is not a Moschino toy’ erop: Hoe leuk! Als alles een beetje minder duur was, zou ik het zeker kopen!๐Ÿ˜‚ En jullie? Wat vinden jullie het leukst? Laat het me weten!

Nou, dagggg! Xxx The cute bunnie ๐Ÿ˜‰

5 thoughts on “Moschino <3

Leave a Reply

