Christmas dress

Heyy bunnies! Merry X-mas!

Één van de leukste dingen aan Kerst vind ik toch wel de Kerstjurkjes. Zonder ‘a beautiful Christmas dress’ is het niet ECHT kerst, vind ik. Als het op Kerstjurkjes aankomt, ben ik een beetje doorgeslagen.

Op een regenachtige dag besloot ik opeens om ‘Santa tell me’ van Ariana Grande op te zetten. Daar begon mijn Kerst-obsessie voor 2015… Ik trok mijn kerstjurkje aan en danste door mijn kamer😂

Een paar weken later (het weekend voor het Kerstgala), ging ik de stad in voor een kerstjurkje. Ik had de website van de Zara al helemaal uitgekamd en wist dat ik dit jurkje wilde. Eerst hadden ze het niet, maar uiteindelijk bleek het toch ergens achter in het magazijn te liggen. Yay!

Ik vind de kanten zo cute! En het nep leer… De jurk heet ‘Jurk met leren effect’ op de site b.t.w.

Wat vinden jullie ervan? Xxx The Cute Bunnie

11 thoughts on “Christmas dress

Leave a Reply

