Amsterdam light festival

IMG_1216Hey bunnies! Ik ben zojuist naar het Amsterdam light festival geweest. Benieuwd wat ik daar allemaal zag? Kijk dan verder.

Maar even iets tussen door: Ik ben echt heel bang dat dit zo’n saai artikel wordt. Want wat valt er nog meer over te vertellen dan de foto’s te laten zien?? Mijn excuses dat het niet veel aan jullie literaire dag gaat toevoegen, maar kijk maar gewoon wat foto’s 😉

IMG_1229

 

Kijk de kleuren in het water 👆              Hier moet je wat in zien.

Zie jij wat het is? Ik denk dat het een gezicht moet voorstellen. Welke vinden jullie het leukst? Of zijn jullie er nog naartoe geweest? Laat het me weten! Xoxo The cute bunnie

 

4 thoughts on “Amsterdam light festival

Leave a Reply

