Een kijkje in mijn schetsboek

IMG_1511.jpg

Heyy bunnies! Ik heb besloten om mijn vaste upload dag in het weekend te maken en soms komt er nog een kleine bonus. De bonus dit keer was de outfit post, want om alleen dat te posten vond ik een beetje weinig. Deze keer: Een kijkje in mijn schetsboek. Ik geef toe: Sommige dingen had ik echt veel netter kunnen verven (of zelfs beter helemaal niet, zoals de tekening hierboven), maar ja. Dat is nou eenmaal zo. (Dit is weer zo’n typische zin die echt nergens op slaat, maar oké). Benieuwd wat ik allemaal getekend en gekliederd heb? Klik dan snel op

IMG_1505.jpg

Hoe leuk is deze quote wel niet?! Ik was gelijk verliefd toen ik m’ zag. En in mijn schetsboek kon ie ook niet ontbreken, haha! Dit was ook gelijk een van de eerste tekeningen die ik met mijn aquarel verf maakte die ik voor sinterklaas had gekregen en zoals je ziet zijn de sprinkels van roze donut een beetje uitgelopen. Toen vond ik dat heel erg, maar nu vind ik dat juist schattig, haha!

IMG_1506.jpg

Deze quote is voor velen ook heel toepasselijk. ^-^

IMG_1508.jpg

Het is alsof ik manga’s weer opnieuw heb ontdekt. 2 jaar gelden tekende ik ze al voor een tijdje, stopte even, maar nu ben ik weer aan het manga-tekenen geslagen! (Ehmmm… Sorry dat deze zin zo tuttig klinkt.) Deze manga had ik beter gewoon zwartwit kunnen laten. Maar van je fouten leer je, toch? (Weer zoiets tuttigs! Het kan bijna in zo’n feel-good-magazine voor veertigers.)

Dit was het weer! Ik hoop dat jullie er een beetje inspiratie uit hebben kunnen ophalen. Xx The cute bunnie. ❤️💎

18 thoughts on “Een kijkje in mijn schetsboek

Leave a Reply

