Outfit post: Spring feeling

Spring feeling look verbeterde versie

Heyy bunnies! Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie. Ik hartje deze outfit!! Ik krijg er echt een spring feeling van, haha!Het shirtje is een beetje casual, en de broek dan weer niet zo standaard, maar toch ook weer wel. Ik heb al weer zin om in het zwembad te springen, haha! Like als je ook zo’n zin in de lente hebt!

Shirtje: H&M

Broek: H&M

Schoenen: Nike

Nou, dat was het weer! Ps: Mijn vaste upload dag is nu in het weekend! Hou mijn blog goed in de gaten, want er kunnen soms bonus berichten komen! 😉 Xx The cute bunnie

15 thoughts on “Outfit post: Spring feeling

Leave a Reply

